Tuesday 15 April 2014

9 Kebaikan Ostematrix yang pasti dikenang- kenang

TEKS : NOR FAUZANI BINTI JUMODI PENGEDAR SHAKLEE DI KUANTAN, PAHANG DAN SELURUH MALAYSIA.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


Bersempena bulan April ini, Shaklee dah buat promosi, tapi saya je yang tak buat promosi lagi. Orang dah terkehadapan, aku jugak terkedek kedek. Tapi sekarang tengah bersemangat ni. Fauzani hebat...Fauzani positif.

Sekarang kita fokus pada Ostematrix. Ada 9 kelebihan yang akan membuatkan anda semua terkenang kenang ostematrix. Saya dah alaminya, jomla kita alami sama. Untuk entry kali ini saya akan bercerita tentang 9 kelebihan ostematrix.

{1} Menguatkan tulang -kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, merangka gigi, sistem saraf.
{2} Memperbaiki kekejangan, kebas , sakit sendi dan arthritis.
{3} Meringankan stress -Ia mengimbangi tekanan, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki depresi, sakit kepala dan pitam.
{4}  Memperbaiki masalah haid-Dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit pada waktu haiddan membantu buang air kecil.
{5} Pengalkian tubuh - Kalsium adalah mineral alkalin dan ianya berkesan memastikan imbangan PH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti di waktu umur tua, tambahan pula kalsium membantu sel menyerap nutrient dan merangsanng detoksifikasi.
{6} Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastric.
{7} Vitamin D - Dengan adanya vit D , ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal.
{8} Magnesium - Ianyameggalakkan  komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakita jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu.
{9}Zink, boron, maganes, kuprum - Memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang dan rawan dan menghalang arthritis.

Nampak tak semua, banyakkan kelebihan ostematrix. Saya pasti anda akan terkenang-kenang dan pasti akan merebut peluang promosi di bulan ini. Jangan tunggu lama-lama, nanti disambar orang.



Pm@wassup saya 012.777.5059
Fb: Nor Fauzani binti Jumodi
Cod sekitar Kuantan dan pos di seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Hubungi Saya :

1. Email : norfauzanijumodi@gmail.com

2. Sms/whats app : 0127775059

3. Face book : https://www.facebook.com/nor.f.jumodi