Wednesday 28 May 2014

Set Shaklee untuk Perempuan Endometriosis

Endometriosis bahagian akhir..

Assalamualaikum...

Rangkaian set shaklee untuk rawatan perempuan yang mempunyai endometriosis adalah vitamin atau suplemen yang diperlukan untuk membantu bagi pesakit endometriosis...Set Shaklee ini membantu untuk merencatkan gejala endometriosis dari terus marak dan subur. Namun saya hanya menyarankan kombinasi vitamin tertentu sahaja untuk membantu anda hamil dan merencat gejala endometriosis anda.

Di bawah ini adalah set shaklee untuk mereka yang mempunyai endometriosis:

♥♥♥Omega Guard - Sumber Omega 3 dapat membantu mengurangkan keradangan tisu endometrium semasa haid dan untuk keseimbangan hormon.
♥♥♥GLA Complex - Sumber Omega 6 dapat membantu keseimbangan hormon dan membantu untuk menyuburkan. Disarankan untuk mengambil bersama Omega Guard.
♥♥♥ Vita Lea - Mengandungi vitamin anti oksida dan mineral seperti magnesium, kalsium, zink, dan selenium untuk meningkatkan sistem imun dan mengurangkan sakit pinggang dan bahagian belakang yang dialami sewaktu haid. Iron pula diperlukankerana kebanyakan wanita endometriisis mengalami period yang agak panjang.
♥♥♥ Vitamin C - Sebagai anti oksidan, sokongan imun dan mengurangkan keradangan tisu endometrium.
♥♥♥ CoqHealth Plus - Menyuburkan telu dan menyeimbangkan hormon kesuburan.
♥♥♥ Vivix - Jus anti oksida yang mampu memperbaiki dari peringkat DNA sel, meningkatkan imuniti, mengurangkan keradangan dalam rahim dan seterusnya dapat meningkatkan peluang untuk hamil.
♥♥♥ B Complex - Diperlukan oleh hati untuk menukarkan estrogen yang dominan kepada bentuk esttogen yang lebih baik. Kebiasaannya pengudap endometriosis mempunyai pars estrogen yang tinggi. Diperlukan juga untuk mengurangkan gejala stress kepada wanitadan kurangkan gejala PMS.
♥♥♥ Vitamin E Complex - Mengurangkan cramp yang diadakan sewaktu haid.
♥♥♥ Ostematrix - Dilengkapi magnesium untuk mengurangkan sakit belakang semasa haid.

Di atas adalah set untuk endometriosis. Set tersebut adalah sekadar suplement, ini kerana mencegah itu lebih baik dari mengubati. Allah melihat usaha-usaha kita yang tidak pernah jemu. Harapan saya dengan ikhtiar ini kita sihat dari endometriosis.

Hubungi saya..saya adalah SID yang berdaftar...
Pm@wassup 012.777.5059
Pengedar Shaklee di Kuantan dan seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Hubungi Saya :

1. Email : norfauzanijumodi@gmail.com

2. Sms/whats app : 0127775059

3. Face book : https://www.facebook.com/nor.f.jumodi