Monday, 16 June 2014

Rahsia Kulit Cantik, Gebu dan Lembut bak Sutera

Assalamualaikum...dan Selamat Tengahari...

Semua orang perempuan memang sangat sinonim dengan kecantikan. Khususkan pula kecantikan pada wajah kulit yang cantik, gebu dan lembut bak sutera. Memang idaman semua wanita la. Mana ada wanita yang nak kulit dia kusam, bertompok2, jerawat dan macam2 lagi. Kalau kita nak kulit cantik, putih, gebu dan lembut kena ikhtiar dengan usaha...bukan hanya berdoa je. Walaupun kulit kita hitam, kita masih mampu untuk dapatkan kulit yang berkualiti.

Nak tahu apa rahsia supaya kulit kita cantik, gebu dan lembut bak sutera ialah hanya dengan ESP  Shaklee aje.. Senang n so simple kan..Kenapa ESP mampu mengkualitikan kulit kita...
Di bawah adalah fungsi ESP dalam membantu kulit kita agar kelihatan cantik,gebu dan lembut bak sutera...suami pun suka kan...


Jom Kenali ESP...tak kenal maka tak cinta....

ESP atau energizing soy protein Shaklee (protin soya) merupakan produk yang diiktiraf seluruh dunia sebagai menjalani kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Shaklee hanya menggunakan kacang soya non-GMO di dalam produk ESP ni.

Ia satu-satunya produk yang mengandungi 9 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan semuanya oleh tubuh manusia. Ia juga mengandungi 5 vitamin dan 4 mineral penting yang menyokong penyerapan protein.

ESP memiliki indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu 39.


Harganya pun murah jika dibandingkan dengan jenis yang sama dalam kelasnya.... 30kg kacang soya digunakan untuk menghasilkan satu canister ESP (850 gram) tu. Jadi, boleh bandingkan bagaimana protein yang asli didapati dari kacang soya terpilih ni.



APA KHASIAT ESP SHAKLEE???

  • menjadikan kulit muka cantik, gebu, halus & berseri
  • membantu hilangkan parut akibat jeragat dan jerawat
  • membekalkan tenaga berjam lamanya dan menjadikan badan cergas dan tidak cepat letih
  • membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dgn cepat dan banyak serta pekat
  • kulit kembali tegang dan anjal serta menganjalkan payudara
  • cepat kenyang dan membantu dalam proses menurunkan berat badan
  • bagi ibu hamil, ESP membantu perkembangan tumbesaran bayi dan kesihatan ibu
  • untuk yang mengalami masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim dan sel ovum serta sel sperma yang sihat dan sempurna


Testimoni yang dah berjaya dengan ESP...anda bila lagi...



testimonial esp
selamat tinggal kulit berminyak, jerawat, kusam....
selamat datang kepada kulit yang cantik, gebu dan lembut bak sutera...
now dah terbukti...





testimonial esp
ESP membantu dalam mencantikkan kulit agar berseri2 dan gebu gitu...


[ sumber dari blog shaklee natural vitamins ]



 Jom  Sihat dan Cantik Bersama Shaklee...nak kulit cantik tapi dapat turunkan berat badan...wow ini sudah bagus...nampak sangat ESP ni sangat berkualiti..Jom jangan tangguh2 lagi...Jom beli ESP untuk kecantikan dalaman dan luaran...cantik luar cantik dalam...



Saya adalah pengedar shaklee yang berdaftar di Kuantan dan pengeposan seluruh Malaysia
012-7775059 pm/wassap
fb:Nor Fauzani binti Jumodi

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Apakah Anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ untuk info selengkapnya.
    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Hubungi Saya :

1. Email : norfauzanijumodi@gmail.com

2. Sms/whats app : 0127775059

3. Face book : https://www.facebook.com/nor.f.jumodi