Saturday 15 February 2014

Meal Shakes : Sedap,Lazat & Disukai Ramai

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

            Meal shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi, buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin ( sejenis susu ) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organism protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.



              Meal Shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan- pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayurang, orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh khasiat Meal Shakes Shaklee merupakan pilihan yang bijak.

Manfaat utama





1. Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral dalam tubuh kita. Ia turut mengandungi isetin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

2. Membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protein (tidak mengandungi lactosa), membantu pembinaan sel- sel kulit, kuku, rambut, organ,darah,imun dan lain-lain.

3. Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium, yang diperlukan untuk membina tulang dan sel- sel untuk proses membesar.

4. Anti Oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan, dan melambatkan proses penuaan.

5. Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina ssl-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah dan kulit yang cantik.

6. Detoldifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu buang lemak berlebihan, dan sisa buangan dari perut dan usus.

7. Kelazatan rasanya- Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.




Siapa yang memerlukan MEAL SHAKES


Anak yang kerap demam.

Anak yang kurang selera makan.

Anak yang sembelit.

Individu yang tidak suka makan pil.

Ibu mengandung.

Ibu yang menyusu.

Kanak-kanak asthma.

Kanak- kanak obesiti.


Testimoni Meal Shakes



Hubungi saya pengedar Shaklee yang berdaftar
Cod di sekitar Kuantan dan pos laju seluruh Malaysia
Fb: Nor Fauzani  binti Jumodi
Pm@wassup@we chat@telegram di no 012.777.5059

No comments:

Post a Comment

Hubungi Saya :

1. Email : norfauzanijumodi@gmail.com

2. Sms/whats app : 0127775059

3. Face book : https://www.facebook.com/nor.f.jumodi