Wednesday 12 March 2014

Kenapa perlu ambil ESP??? Hebat sangat ke ESP???

Teks: NOR FAUZANI BINTI JUMODI Pengedar Shaklee di Kuantan dan seluruh Malaysia.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuhh...
Salam sejahtera...

Bulan Mac adalah bulan yang sangat seronok buat penggemar tegar ESP, mana tidaknya  Shaklee telah membuat promosi beli 6 percuma 1. Murah kan, rugi rasanya kalau kita tidak merebut peluang yang hanya datang 2 tahun sekali. Tp buat yang pertama kali ingin mencuba ESP, jom kita semak kebaikan-kebaikan ESP ni, hinggakan menjadikan ianya satu fenomena.


Promosi bulan Mac 2014 buy 6 free 1
I
Ini lah sebahagian daripada kebaikan ESP SHAKLEE, terlalu banyak kelebihan yang membuatkan orang -orang di luar sana sanggup membeli dek kerana kebaikannya itu.



Kepada orang-orang yang memerlukan ESP, sila dapatkan ESP dengan segera. Sementara stok masih ada, jangan sampai stok dah sold out anda gigit jari. Melepas sudah.




Pilihan di tangan anda, saya hanya berkongsi kebaikan di alam maya ini, dengan harapan agar saya di rahmati dan diberkati oleh Allah atas usaha saya berkongsi yang baik-baik saja.

Sekiranya berminat ingin borong ESP atau beli secara runcit
Hubungi saya ditalian kasih sayang
012.777.5059.sms.wassup.we chat.telegram
Fb: Nor Fauzani binti Jumodi
Yang berada disekitar Kuantan cod terus ke tangan atau pintu rumah anda.

No comments:

Post a Comment

Hubungi Saya :

1. Email : norfauzanijumodi@gmail.com

2. Sms/whats app : 0127775059

3. Face book : https://www.facebook.com/nor.f.jumodi