Thursday 3 April 2014

Tips Kuruskan badan : Diet karbohidrat..

Teks : NOR FAUZANI BINTI JUMODI Pengedar Shaklee diKuantan Pahang dan seluruh Malaysia.

Assalamualaikum...

Tips kuruskan badan: Diet Karbohidrat..Episod 1


Lamanya tidak menulis di dalam blog kesayangan ni. Anda nak kurus...mesti semua orang menginginkan bentuk badan yang ideal cantik mata memandang. Saya tidak ingin cantik, tetapi saya nak kuruskan badan kerana nak sihat. Baru sekarang rasa betapa beratnya badan sendiri. Naik tangga termengah mengah, semput rasanya. Dulu tema sayang lemak. Sekarang saya kena ubah cara makan. Saya adalah yang sangat tidak menjaga makan. Nah sekarang, ambik berat. Makkk oiiii....

Sekarang tekad untuk mengamalkan gaya hidup sihat.
Bermula 1 April 2014.. saya bertekad untuk melaksanakan diet karbohidrat...boleh ke aku hidup tak makan nasi...
Kita tengok sejauhmana saya mampu bertahan...
Doakan semoga saya dapat mengekalkan gaya hidup yang sihat ini.
Tetapi saya turut memakan suplemen dari Shaklee...
Dah jadi ejen shaklee kan, kena guna faedah dia, rugi woooo..
So ini yang saya makan untuk menyingkirkan lemak2 yang degil.

 Saya tak sabar nak tengok berapa berat saya turun...tunggu untuk next entry ye.

Sekiranya berminat dengan produk Shaklee pm|wassup saya 012~7775059

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Hubungi Saya :

1. Email : norfauzanijumodi@gmail.com

2. Sms/whats app : 0127775059

3. Face book : https://www.facebook.com/nor.f.jumodi